XPAID.NET

MyMode diasaskan oleh syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn. Bhd (618758-H) beribu pejabat di C01-1, Dataran Palma Ampang, Jalan Selaman 1, 68000 Ampang, Selangor dan dipengerusikan oleh Datin Fara H Dalela. MyMode telah didaftarkan pada tahun 2003 dan sehingga kini telah mempunyai lebih dari 200,000 orang agent seluruh malaysia. MyMode juga telah memenangi beberapa award di peringkat antarabangsa seperti "The 4th Asia Pacific/Malaysia e-Entreprenuer Excellence Award" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005" .



Soalan-soalan lazim yang biasa orang tanya mengenai program ini.




1.
Siapakah Xpaid.Net Ini?
2.
Apakah itu MyMode?
3.
Saya bekerja/belajar dan tidak mempunyai banyak masa untuk perniagaan ini, bagaimana saya boleh mengurus perniagaan ini?
4.
Bagaimanakah saya boleh mendaftar menjadi ahli Xpaid.Net?
5.
Berapa banyakkah 'income' yang boleh saya perolehi melalui MyMode?
6.
Saya berminat untuk menyertai perniagaan ini, tetapi saya menggunakan post paid, adakah boleh saya menyertainya?
7.
Bagaimana cara bayaran untuk upgrade kepada status Agent MyMode yang sah?
8.
Adakah perniagaan ini boleh dipercayai dan selamat?

Posted in |

0 comments:

Read this doc on Scribd: RUGER® SP101®